Voorstelrondje

Maak kennis met A&F Trading BV

A&F Trading is allround dienstverlener en biedt (logistieke) diensten en inzamelconcepten op maat aan voor een ieder die, op welke basis en met welke motivatie dan ook, kleding en schoenen wil inzamelen. Inzamelen kan op vele manieren variërend van (éénmalige) inzamelingsacties, structurele inzameling, het ontwikkelen van een standplaatsanalyse of advies over een totale optimalisatie van inzamelmethoden. Dankzij onze jarenlange ervaring, flexibiliteit en het vermogen om enkel in mogelijkheden te denken, hebben we een antwoord op alle vragen en kunnen we goed advies uitbrengen over een inzamelconcept op maat.

Geld voor de School is een initiatief van A&F Trading BV. Als dienstverlener werken wij samen met honderden inzamelpunten en meerdere goede doelen in heel Nederland. We zamelen kleding en schoenen in en zorgen dat deze worden verwerkt door gecertificeerde sorteerders.

Wij vinden het belangrijk dat kinderen al op jonge leeftijd bewust worden gemaakt van wat er leeft en ze oog hebben voor hun omgeving; voor het klimaat, het milieu maar zeker ook voor hun medemens. Dit zorgt bij ons voor een sterkte motivatie om scholen in heel Nederland extra te ondersteunen met het werven van extra fondsen en het creëren van bewustwording omtrent het belang van duurzaamheid, hergebruik en recycling.